Dienos archyvas: lapkričio 3, 2019

Gydomoji meditacija: Jūsų laukia ilgas ir laimingas gyvenimas

    

Prasidėjus medžių be lapų sezonui ir perėjus į žiemos laiką, greičiau ateina sutemos ne tik už lango, bet ir į mūsų protus ir širdis:  atsiranda kažkoks keistas ilgesys ir liūdesys visai nežinia iš kur. Lyg ir visai be priežasties pradeda kankinti neramios mintys. O dar jeigu  danguje pakimba pilnas mėnulis, kartais net ir visai menkutė priežastis liūdesiui, nerimui ar įtampai  gali virsti  tikra drama.

Psichologas Marijampolėje šį rudenį vėl kviečia  į grupinius kassavaitinius  gydomosios meditacijos užsiėmimus po darbo valandų. Pasišildysime neįpareigojančiu bendravimu prie žvakių šviesos,  žolelių arbatomis, sumažinsime įtampą ir liūdnas mintis, klausydamiesi meditacinės muzikos ir tekstų.

Registruotis čia (žinutėje būtinai nurodykite savo tel.nr. ir  priežastis, paskatinusias Jus registracijai):

 Užsiregistravote? Skaitykite toliau :

Gydomoji meditacija nuo neatmenamų laikų buvo ir  yra vienas iš būdų, padedančių nugyventi ilgą ir laimingą gyvenimą. 2010 metais Viskonsino universitete  (JAV)  buvo  įvesta nauja disciplina – meditacijos neurologija – mokslas,  tyrinėjantis meditacijos poveikį smegenų struktūrai, veiklai ir  fizinei ir emocinei žmogaus sveikatai. Meditacija – tai  saugus ir natūralus būdas pagydyti save. Ji atkuria vidinę ramybę, aktyvina imuninę sistemą ir tuo pačiu  apsaugo mus nuo ligų, o susirgus padeda greičiau pasveikti.

Meditacija yra kaip fizinė smegenų mankšta, kuo daugiau praktikuojama, tuo gereni rezultatai.

Meditacijos  metu skiriami įvairūs  smegenų eklektromagnetinių bangų dažniai. Kuo žemesnis dažnis, tuo yra gilesnis atsipalaidavimas ir tuo lengviau yra suvokiama  ir priimama Informacija. Gydomosios meditacijos metu delta bangos kaitaliojasi su teta  ir alfa  bangomis.

Alfa dažnio bangos – tai transo būsenos ir negilaus miego bangos. Jos atsiranda   vos užmerkus akis, nurimus  ir atpalaidavus kūno raumenis. Sąmonė išlieka budri, mąstymas – sklandus, nuotaika – pakili.

Delta dažnio bangos sąlygoja gilų atsipalaidavimą ir gilaus miego būseną, kuri siejama su imuninės sistemos atnaujinimu, organizmo veiklos harmonizavimu.

Teta bangos yra gilios meditacijos bangos, kurių metu yra lengviausiai pasiekiama pasąmonė, ir yra didžiausiai galimybė  perprogramuoti pasąmonės programas (sukuriamos optimalios sąlygos kūrybingumui, vaizduotei, fantazijoms ir įtaigai.) Šio dažnio bangų metu taip pat stimuliuojama imuninė sistema, vyksta sveikimo procesai.

Psichologas Marijampolėje  vėl kviečia į kassavaitinius grupinius   meditacijos praktikumus. Jų metu:

  • Klausysitės  atpalaiduojančios ir gydančiai veikiančios muzikos,
  • Atpalaiduosite viso kūno raumenis,
  • Klausysitės   gydančiai, atpalaiduojančiai veikiančių tik Jums skirtų meditacinių tekstų

Po meditacijos:

  •  Jausitės gerai pailsėję
  • Pajausite atgavę dvasinę ir fizinę pusiausvyrą
  • Tapsit labiau pasitikinčiais  savimi,
  • Bus susireguliavusi daugelio organų veikla,
  • Sumažėję arba visai išnykę Jus varginantys skausmai,
  • Žinosit, kad Jūsų laukia ilgas ir laimingas gyvenimas.

Psichologas Marijampolėje   gydomąja meditacija gydo:

  • Nerimo sutrikimus,
  • Depresiją,
  • Įvairios kilmės ir pobūdžio  kūno skausmus,
  • Funkcinius sutrikimus (kai pats organas sveikas, tik sutrikusi jo funkcija),
  • Kitus susirgimus ir sutrikimus (Daugiau skaitykite čia).

 Derinamas tikslus laikas  su užsiregistravusiais.  Vieno užsiėmimo  trumė – iki 1,5 val., kaina -10 eurų. Vietų skaičius ribotas. Garantuojame konfidencialumą net ir grupiniuose užsiėmimuose.

Remtasi šaltiniais:

https://lt.wikipedia.org/wiki/Smegen%C5%B3_bangos

https://www.project-meditation.org/a_bom1/meditation_therapy.html

www.funkcinemedicina.lt

Straipsnį parengė Vytautė Venčkauskienė

Paramos grupė

Lapkričio  mėnesį vėl organizuojame paramos grupę tėvams, auginantiems vaikus su sunkia negalia. Kviečiame visus tėvelius, kuriems sunku vieniems išbūti su savo skausmu.  Grupiniai užsiėmimai vyks kartą per savaitę. Užsiėmimo trukmė -1,5 val. Kaina – 10 eurų. Registracija e-paštu: psichologasmarijampolėje@gmail.com. Tiksli data ir kita aktuali informacija bus pranešta vėliau.

Šia tema straipsnio nebus. Psichologas Marijampolėje cituoja nežinomo autoriaus labai jautrų eilėraštį, rastą internete

Mama, nesapnuok manęs.
Tai buvo gal vakar, prisimeni,
tarsi maža būtybė spurdėtų
Tavo įsčiose.
Mama, kada tai patyrei,
Tavo akys pritvinko ašarų.
Mama, prisimeni, kiek kartų mane sapnavai,
sudėjusi rankas ant pilvo, tarsi ant gaublio.
O kai išvydai, tavo širdis mane atmetė,
bet nesijaudink, Mama,
aš tavęs niekada nekaltinsiu.
Tik šiandien priimk mane.
Prašau.

Mama, nesapnuok manęs,
kai atėjusi nauja diena, o aš jau užaugęs.
Nelabai moku skaityti –
stringa mano kalba,
nedailiai rašau,
bet nepaisant viso to taip noriu
būti panašus į Tavo sapną.

Mama, nebėk vis tekina,
negaliu paskui Tave suspėti,
mano kojos tokios vangios,
o rankos nepaklusnios.
Pailsėk truputuką.
Įsiklausyk į savo žaizdą –
tuomet išvysi nuostabiausią gėlės žiedą,
tuomet pažinsi gaivų
šypsnio skonį.
Savo liūdesio dieną
nusišluostysi ašaras,
mano džiaugsmo dieną
šoksi iš laimės.

Mama, nesapnuok manęs.
Aš čia.
Pažvelk į mane, o ne į mano negalę.
Mylėk mane!